Na co zwrócić uwagę w programach partnerskich?

Obecnie coraz większą popularnością cieszą się różnego rodzaju programy partnerskie. Na początku warto dać ogólny zarys czym są takie programy i w jaki sposób działają, jaki jest ich cel. Otóż program partnerski to  rodzaj współpracy między użytkownikiem/klientem a firmą oferującą konkretne produkty czy usługi. Współpraca ta polega najczęśćiej na tym, że uczestnik programu prowadzi promocję oferty firmy np. przez internet udostępniając specjalny link afirmacyjny, który gwarantuje mu określony zysk za zakup dokonany za jego pośrednictwem.

Dobry program partnerski musi spełniać trzy podstawowe kryteria

  1. Wysoka prowizja. Z perspektywy uczestnika jest to bardzo istotna sprawa, żeby prowizja od promowanych przez niego produktów była jak najwyższa ponieważ przekłada się to bezpośrednio na wysokość zysku.
  2. Próg wpłaty. Chodzi o to, żeby próg wejścia, uczestnictwa w programie był jak najniższy dla nas, dzięki czemu za relatywnie małą kwotę (być może i bezpłatnie) będziemy mogli zacząć współpracę z daną firmą.
  3. Wsparcie techniczne. Trzecią najważniejszą sprawą przy wyborze programu partnerskiego jest wparcie ze strony właściciela sieci afirmacyjnej. Szybkość reagowania właściciela często jest kluczowa przy rozwiązywaniu pojawiających się problemów.

Gdy już znajdziemy ofertę spełniającą te wymagania, które gwarantują wysoką jakość programu należy zastanowić sie w jaki sposób chcemy pracować, gdzie i jak można promować określony produkt.

Otóż istnieje kilka najpopularniejszych sposobów promocji

  1. Media społecznościowe: Wystarczy założyć własny Fan page na Facebook’u, warto jednak tutaj wziąć pod uwagę fakt, że musimy posiadać interesujący content, który zapewni nam liczne grono odbiorców, co przełoży się na możliwie dużą ilość potencjalnych klientów.
  2. Prowadzenie strony www lub bloga. Tutaj podobnie. Jeśli posiadamy swoje miejsce w sieci, prowadzimy tematyczną stronę albo bloga, który cieszy się popularnością możemy śmiał zacząć zamieszczać treści programowe, które pomogą nam uzyskać dochód z prowadzenia naszego bloga lub strony.
  3. Lista e-mailingowa.   Można także rozsyłać informacje promujące produkty programu partnerskiego do znajomych za pomocą e-maili. Jeśli posiadamy duże grono kontaktów na poczcie elektronicznej nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wykorzystać to do promocji danego produktu.

A Wy jakie macie metody promocji programów partnerskich?

Dodaj komentarz