Na co uważać w programach partnerskich?
Obecnie coraz większą popularnością cieszą się różnego rodzaju programy partnerskie.
Na początku warto dać ogólny zarys.
Czym są programy partnerskie? W jaki sposób one działają?
Jaki jest ich cel?
Gotów? Rozpocznijmy.
Co to są programy partnerskie?
Program partnerski to rodzaj współpracy między użytkownikiem/klientem a firmą oferującą konkretne produkty czy usługi.
Współpraca ta polega najczęściej na tym, że uczestnik programu prowadzi promocję oferty firmy.
Przykładowo:
Udostępniasz specjalny link afirmacyjny przez internet, który gwarantuje Ci określony zysk za zakupy dokonane za jego pośrednictwem.
Dalej masz wątpliwości?
Koniecznie sprawdź co to są programy partnerskie!
Dobry program partnerski musi spełniać 3 podstawowe kryteria
Dobierając odpowiedni program partnerski chcesz by był on najkorzystniejszy. Prawda?
Musisz więc zwrócić uwagę na następujące kwestie:
Wysoka prowizja.
Z perspektywy uczestnika jest to bardzo istotna sprawa.
Prowizja od promowanych przez Ciebie produktów, powinna być jak najwyższa, ponieważ przekłada się to bezpośrednio na wysokość zysku.
Jednak tu należy zwrócić uwagę nie tylko na procent prowizji, a również na kwotę sprzedaży towarów - wysoki procent w połączeniu z bardzo niską ceną produktu to nie najlepsze połączenie.
Niski próg wypłaty.
Chodzi o to, żeby próg wypłaty w programie był jak najniższy dla Ciebie - dzięki czemu relatywnie szybko będziesz mógł/a otrzymać zarobione pieniądze.
Progi wypłaty rzędu 100 - 200 zł powinny być dla Ciebie satysfakcjonujące.
Uczciwość
Znalezienie godnej oferty to nie tylko wysoka prowizja czy niski próg wypłaty.
Ważna jest uczciwość administracji.
Pojęcie to wiąże się bezpośrednio z dobrym i przejrzystym narzędziem do sprawdzania statystyk.
Oprócz ilości przekierowań i naliczonych prowizji, dobrze by była możliwość sprawdzenia źródła przekierowań oraz jakich promowanych produktów dotyczyły przekierowania.
Wsparcie techniczne.
Czwartą najważniejszą sprawą przy wyborze programu partnerskiego jest wparcie ze strony właściciela sieci afirmacyjnej.
Szybkość reagowania właściciela często jest kluczowa przy rozwiązywaniu pojawiających się problemów.
Najpopularniejsze sposoby promocji
Znalazłeś/aś ofertę spełniającą wyżej opisane wymagania, które gwarantują wysoką jakość programu?
Należy zastanowić się teraz nad kolejnymi kwestiami:
W jaki sposób chcesz pracować?
Gdzie i jak możesz promować określony produkt?
Media społecznościowe
Wystarczy że założysz własny Fanpage na Facebook'u, bądź profil na Instagramie.
Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, że musisz posiadać interesujący content.
Zapewni Ci to liczne grono odbiorców - a w konsekwencji przełoży się to na możliwie dużą ilość potencjalnych klientów.
Prowadzenie strony www lub bloga
Tutaj podobnie.
Posiadasz swoje miejsce w sieci?
Prowadzisz tematyczną stronę albo bloga, który cieszy się popularnością?
Możesz śmiał zacząć zamieszczać treści programowe, które pomogą Ci uzyskać dochód z prowadzenia bloga lub witryny internetowej.
Lista e-mailingowa
Możesz także rozsyłać informacje promujące produkty programu partnerskiego do znajomych za pomocą e-maili.
Posiadasz duże grono kontaktów na poczcie elektronicznej?
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wykorzystać to do promocji danego produktu.
Podsumowanie
W artykule tym dowiedziałeś/aś się na co zwrócić uwagę przy wyborze programu partnerskiego.
Poznałeś jakimi kryteriami się kierować oraz gdzie i jak promować Swoich partnerów.
Koniecznie sprawdź nasz Ranking TOP 10 Najlepszych Programów Partnerskich.
A Wy jakie macie metody promocji programów partnerskich?
Na co zwracacie uwagę podczas wyboru programu partnerskiego?
Zostawcie komentarz!